هزینه سئو سایت شرکتی

معمولاً مدیران وب سایت ها بعد از این که وب سایت خود را راه اندازی کردند به فکر سئو سایت خود می افتند .

قصد داریم به طور مختصر با انواع تعرفه سئوایی که متناسب با درخواست شما از سئوکاران تیم وب داران است ، آشنا شویم.

قبل از همه باید عنوان شود که قیمت سئو سایت شرکتی یا هزینه سئوی سایت شما ارتباط مستقیمی به موارد زیر دارد ؛
1. میزان رقابت در صنف شما
2. نوع و تعداد کلمات کلیدی جهت سئو سایت شما
3. وضعیت رقبای فعال شما در این حوزه
4. وضعیت کنونی سایت مد نظر شما
5. قدمت دامنه وب سایت شما
6. مقدار محتوای اختصاصی و کیفیت آنها
7. مشاوره ، آموزش و پشتیبانی
8. تضمین جایگاه سایت بعد از اتمام قرارداد سئو

پس باتوجه به موارد بالا ، هیچ گونه قیمت یا تعرفه سئو ثابتی را نمی توان ارائه داد.
با ما همراه باشید تا بنا بر نیاز شما به طور حدودی بتوانیم تعرفه قابل قبولی برای سئوی سایت شما ارائه دهیم.
انواع تعرفه سئو سایت در تیم ما
* هزینه سئو داخلی سایت
* تعرفه سئو خارجی سایت
* قیمت سئو سایت ماهیانه و بر اساس بودجه ای مشخص

قیمت سئو داخلی سایت


قبل از از انجام هر گونه بهینه سازی و سئو برای سایت از سئوی داخلی آن می بایست مطمئن بود. شروع سئو خارجی سایت در سایت هایی که استانداردهای سئو داخلی در آن رعایت نشده، تاثیری نخواهد داشت و چه بسا موجب جریمه شدن سایت از طرف گوگل شود. منظور از سئو داخلی سایت انجام کارهایی در داخل خود سایت است که موجب ایندکس شدن بهتر سایت و کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می گردد. تعرفه سئو داخلی در رادزاد بسیار مقرون به صرفه بوده و موارد آن با دقت زیادی انجام میشود.

تعرفه پایه سئو داخلی سایت یک میلیون تومان بوده و با توجه به وضعیت حال حاضر سایت و حجم و اندازه آن، بر این مبلغ افزوده می شود. جهت استعلام دقیق هزینه سئو داخلی، با ما تماس بگیرید. این کار هم در قالب یک گزارش و هم در قالب یک پروژه اجرایی قابل تعریف است. لازم به ذکر است در قالب پروژه اجرایی نیز گزارش کاری در انتهای آن خدمت شما تقدیم خواهد شد. مهمترین کارهایی که در این نوع پروژه ها انجام می شوند عبارتند از:

1- سئو و بهینه سازی عنوان صفحات، کلمات کلیدی و متا تگ ها (Description، Robots و ...)
2- سئو و بهینه سازی هدینگ صفحات (تگ های H1 و H2 و ...)
3- ساخت و بهینه سازی سایت مپ
4- فعال کردن Htaccess. و تصحیح تنظیمات آن
5- ترکیب و فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت
6- بررسی یو آر ال های سایت و تصحیح آنها در صورت امکان
7- بررسی و ویرایش کدهای منسوخ شده HTML
8- فعال کردن Gzip در سایت به منظور فشرده سازی داده های سایت
9- فعال کردن کش سایت

سئو (SEO) یا همان Search Engine Optimization تکنیکی است که موجب بهبود جایگاه سایت شما در گوگل و درنتیجه افزایش بازدید کاربران از سایت شما خواهد شد. در دنیای رقابت داغ بین وبسایت ها، اگر از سئو سایت خود غافل باشید از گردونه رقابت حذف خواهید شد. بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها برای افزایش فروش و بهبود رنک خود در موتور جستجو گوگل نیاز به سئو و بهینه سازی دارند . در این میان هزینه سئو سایت (Seo) همواره بصورت اعداد و ارقام نا معقول و نجومی از طرف سایت های سئو به صاحبان سایت ها و وب مسترها اعلام می گردد ، که در این میان اغلب وعده سئو تضمینی و افزایش رتبه سایت در گوگل ( نمایش سایت در صفحه اول گوگل ) در مدت اندک داده می شود .

هزینه سئو سایت شرکتی

امروزه کمتر شرکتی است که وب سایت نداشته باشد. از طرفی با توجه به ازدیاد این وب سایتها، رقابت برای کسب رتبه در نتایج گوگل بالاست. بطور کلی نمیتوان هزینه سئو سایت شرکتی را تخمین زد اما می توان گفت با توجه به اینکه کلمات کلیدی اسن شرکت ها محدود است، هزینه های به مراتب معقولی دارند.

قیمت سئو سایت شرکتی بر اساس کلیدواژه 


شیوه اعلام هزینه بسیاری از شرکت های سئو بر این اساس است که با توجه به کلیدواژه ای که شما به آنها معرفی می کنید اعلام هزینه می کنند. این کار نشان دهنده این موضوع است که این شرکت ها هنوز اطلاعات کافی در زمینه سئو ندارند که گوگل با توجه به چه معیارهایی رتبه یک سایت را بالاتر از سایت دیگر در نظر می گیرد. با این روش شرکت سئوکار خود را موظف میکند تا به هر نحو ممکن سایت را روی عبارت موردنظر بالا بیاورد. و مجبور خواهد بود برای اینکه بتواند به تعهدات خود عمل کرده باشد از روش های خطرناک و در اصلاح سئو سیاه استفاده نماید. در صورتی که صاحبان کسب و کار باید بدانند که این روش شاید باعث شود که به صورت موقت در صفحه اول گوگل قرار گیرند اما مطمئنا حضور آنها در صفحه اول گوگل نه تنها دائمی نخواهد بود بلکه از طریق گوگل جریمه خواهند شد و اثرات منفی سئو به مراتب بیشتر از اثرات مثبت آن خواهد بود.

وقت گذاشتن برای سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است

در ابتدا باید بدانید که اهمیت سئو سایت شرکتی هر روز درحال پر رنگ تر شدن است.طبق تحقیقات، 85% مردم قبل از خرید محصول یا دریافت خدمات مورد نیازشان در اینترنت به جستجوی آن محصول یا خدمات می پردازند.به این معنی که اگر در هنگام تایپ عبارات کلیدی مورد نظر کاربران، وب سایت شما در صفحه های اول جستجوی گوگل نباشد مطمئنا مشتریان بسیار زیادی را از دست خواهید داد و در واقع درصد زیادی از کاربران بجای شما به رقبایتان که وب سایت های خود را بهینه سازی یا SEO کرده اند مراجعه خواهند نمود.

واما در مورد هزینه سئو وب سایت باید بگوییم واقعیت این است که روش های زیادی برای تعیین تعرفه سئو سایت شرکتی وجود دارد.