سئو سایت شرکتی چقدر زمان میبرد؟ | مدت زمان سئو سایت

 یکی از مهمترین بخش های مربوط به حوزه طراحی سایت ، سئو SEO  ، سئو و بهینه سازی سایت شرکتی یکی از مهمترین راه های تبلیغاتی می باشد . این عامل مهم باعث موفقیت کسب و کار های فعال در بستر اینترنت شده است . اغلب سایت هایی که بهینه سازی شده اند ، توانسته اند سهم زیادی از کاربران را به سمت خود جذب نمایند . هر چه تعداد کاربران و بازدیدکنندگان یک سایت بیشتر باشد بدیهی است که تعداد مشتریان آنها نیز بیشتر می شود . وب سایت بدون سئو عملا در فضای اینترنت نمی تواند با رقبای خود رقابت کند .
 
بعد از راه اندازی یک سایت مهمترین کاری که مدیر سایت باید انجام دهد بهینه سازی و سئو سایت می باشد . اگر یک سایت بهینه باشد در صفحه اول نتایج موتور جست و جو گوگل قرار می گیرد . طبق آمارهای بدست آمده بیش از 70 درصد از کاربران موتور های جست و جو ، فقط سایت های صفحه اول نتایج جست و جو را مشاهده می کنند و این امر باعث شده که این روز ها سئو وب سایت مورد اهمیت قرار بگیرد .

مدت زمان انجام سئو سایت شرکتی


این روز ها که رقابت در اینترنت افزایش یافته است بسیاری از مدیران به دنبال بهینه سازی وب سایت شرکتی خود هستند به همین دلیل بیهنه سازی وب سایت کمی سخت تر از قبل شده است . هر چه تعداد رقبا در جست و جو کلمات کلیدی بیشتر باشد انجام خدمات سئو کمی دشوار تر می شود . بهینه سازی سئو یک فعالیت رقابتی است و همانطور که می دانید در کارهای رقابتی مدت زمان مشخصی مطرح نمی شود .

 اغلب افرادی که با هدف بهینه سازی وب سایت شان به شرکت های طراحی سایت مراجعه می کنند یک سوال مشترک دارند : مدت زمان سئو وب سایت چقدر است ؟ همانطور که گفته سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد که بیش از 200 فاکتور می باشد . جدا از آن که انجام دادن آنها زمان بر است ؛ نوع وب سایت ،جایگاه وب سایت های رقبا و همچنین قدرت صفحات سایت و … این بازه زمانی را تغییر می دهد . پس به طور کلی می توان گفت بهینه سازی سایت یک امر تدریجی است که با انجام عملیات های مختلف باید صورت بگیرد . اینکه صفحات سایت یک روزه یا یک هفته ای به صفحه اول گوگل برسد تفکری نادرست می باشد . حداقل برای رسیدن به صفحه اول سه ماه زمان مورد نیاز می باشد این زمان ممکن است بیشتر یا کمتر شود . 


 سئو سایت شرکتی چقدر زمان می برد؟ 

وقتی نوبت به سئو سایت می رسد، همه خواهان کسب نتایج سریع هستند و علاقه مندند که در زمان اندکی رتبه های اول گوگل را در نتایج جستجو از آن خود کنند. بسیاری از صاحبین وب سایت ها انتظارات نام معقولی داشته و تصور می کنند که با استفاده از سئو، یک شبه می توانند به نتیجه رسیده و به رتبه های بالایی گوگل دست یابند. اما حقیقت ماجرا اینست که سئو نیاز به زمان داشته و تلاش زیادی را می طلبد.

لازم توجه است که سئو یک هدف نیست، به گونه ای که بتوان بعد از طی زمانی به آن رسیده و دیگر نیاز به آن نباشد. سئو سرمایه گذاری بر روی وبسایت بوده و همواره نیاز به توجه مبرم دارد تا نتایج به دست آمده پایدار بمانند. در حالت کلی عوامل زیادی بر روی مدت زمان انجام سئو تاثیر گذارند.

هزینه سئو سایت شرکتی

مدت زمان انجام سئو و قیمت سئو وب سایت چقدر است؟

متاسفانه پاسخ مشخصی برای مدت زمان لازم برای انجام سئو سایت وجود ندارد. چرا که هیچ کسی نمی تواند بر روی کار موتورهای جستجو کنترل داشته باشد. همچنین الگوریتم های آنها نیز همواره در حال تغییر هستند. به علاوه در سئو هر سایت با چالش های به خصوصی رو به رو هستیم و نمی توان به سادگی یک نسخه ثابت را برای همه وب سایت ها پیچید. بنابراین نمی توان به راحتی مدت زمان رسیدن به نتایج و همچنین میزان تلاش برای آن را به دقت مشخص نمود. 

هیچ روشی برای افزایش رتبه یک شبه سایت وجود نداشته و شما می بایست برای رسیدن به این مهم زحماتی را تقبل کنید. اما بدانید که این زحمات حتی همراه با رشد بسیار کند سایت باشد، بالاخره به نتیجه می رسند.

 

مزایای سئو سایت شرکتی چیست؟


بیش از 80% بازدید اینترنت از طریق موتورهای جستجو تقسیم می شود، همین موضوع کافیست تا توجه تمام مدیران سایت در دنیا را برای کسب درصدی از این بازدید به خود جلب کند. اما مهمترین مزیت سئو سایت شرکتی هدایت بازدیدکننده هدفمند به سایت است. در واقع با استفاده از تکنیک های سئو شما می توانید افرادی را که به دنبال خرید محصولات سایت شما هستند به سمت سایت خود هدایت کنید و درصد قابل توجهی از این افراد را به مشتری تبدیل کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشید. پ

در واقع هیچ روش بازاریابی اینترنتی دیگری تا این اندازه بازگشت سرمایه گذاری ندارد. نکته قابل توجه در بهینه سازی سایت اینجاست که شما بدون پرداخت هزینه های بالا می توانید چنین کاری را انجام دهید و سرمایه گذاری که در زمینه بهینه سازی سایت خود انجام می دهید، بازگشت سرمایه قابل توجهی نسبت به سایر روش های بازاریابی اینترنتی و سنتی خواهد داشت، بنابراین اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، اولین کاری که باید انجام دهید، سرمایه گذاری در زمینه سئو وب سایت خود است. هنری فورد در مورد اهمیت تبلیغات می گوید : توقف تبلیغات برای صرفه جویی در هزینه ها مانند متوقف کردن ساعت برای صرفه جویی در وقت است.

Comments